2012年7月29日星期日

台灣婚照之旅budget係幾多???婚照既錢你用啱未???


圖片出處


隨著台灣婚照越來越hot,大部份需要拍婚照既JM都選擇左台灣婚照公司,所以係揀選台灣婚照公司時就需有一個大概既budget...
一來防止台灣婚照公司斬到你一頸血
二來可以清楚自己book個台灣婚照需要幾多錢

soFion都有呢個打算,將到台灣婚照公司需要花費係邊一part寫低,當然除左到台灣婚照公司masalili影相既JM外,我都會考慮需到其他台灣婚照公司影pre weddingJM,嘻嘻(因Fion過台灣影pre wedding只有3日時間,所以所有budget都係以32來計算架)!!!
台灣婚照之旅budget--交通費用
從香港到台灣既航班可以話都幾多下,幾乎航空公司都會有;如果話係直航到台灣既話,就有以下6間:
中華 CI
國泰 CX
港龍 KA
長榮 BR
華信 AE
香港快運 UO

而班次最多既,當然係兩地最大既四間:CXKACIBR啦,每日都會有超過十個航班.
價錢方面,四間幾乎都一樣,由HKD8001200(depends on season)再加tax,不過機票都有特價既,睇你揀得啱唔啱囉~~
如果你想check實時票價,可以到à呢度,但要謹記選擇你響台灣邊個地方落窩!
再來就係坐到達當地既交通費用,如果係過台北影pre wedding既話,有捷運,便宜又方便;但好似我甘,到台中既話,多數都係要坐taxi.
taxi
既價格,宜家來講,暫時都係NT80開始起跳(大概HKD21),但需要注意既係,某d特殊時段(例如深夜),就會比較貴囉!
台灣婚照之旅budget—食宿費用
台灣婚照之旅,相信多數JM比較care既係食宿問題,如果拍攝既台灣婚照公司package有包含住宿甘就慳翻唔少錢喇
但如若台灣婚照公司package沒包含呢個方面問題,都可以到以下呢幾個網址選擇適合你既酒店或者民宿:

à台灣住宿網
à台灣民宿
重點:選擇離台灣婚照公司近既酒店會比較方便一來過去影相慳時間,二來影完之後即刻可以翻到酒店休息)
budget
方面,我比較建議住宿選擇係HKD300600左右一晚比較好,一來甘既價錢已經可以住到比較好既酒店喇,再來整體預算都可以控制下.
飲食方面,係選擇酒店方面就可以注意旁邊有無咩商圈、夜市之類既地方,方便「搵吃」啊嘛,而且多數價格都唔貴,相對來講,比HK便宜好多~
ex me,台灣婚照公司package有包含兩晚住宿比我住黎客酒店,隔離有逢甲商圈,我最霖噶度既大腸包小腸,嘿嘿!!!
另外仲有好多架,例如長榮桂冠酒店隔離有精明一街商圈,我覺得呢方面台灣婚照公司masalili考慮得唔錯,幾乎每個住宿酒店隔離都會有商圈或者夜市,方便第一次來台灣既JM啊嘛,沒甘彷徨
budget
方面,唔係吃得太高級,12 HKD250350左右,已經好OK架喇
如果有機會留係台灣多幾日,都可以安排吃下台灣既特色餐廳,ex台中既鼎王麻辣鍋,超出名架!!!可惜我就沒機會吃啊~~~

台灣婚照之旅budget—台灣婚照費用

對比香港婚照與台灣婚照費用,台灣婚照packagebudget大概係HKD700012000左右
點解中間差別會甘大,因為婚照中,仲有住宿,加挑相片,升級相本等等各方面既費用!!!
不過呢d方面,就要各位JM係選擇台灣婚照公司既時候要注意架喇,因為好多婚照公司會響呢d方面有隱形消費或者係游說你加挑等等喇,可能觀感方面會不太好.
好在我選擇既台灣婚照公司係呢d方面都做得幾好,package消費項目都列明響web度,令我可以好方便甘安排自己既budget!!!

台灣婚照之旅budget—玩樂費用
因為Fion過台灣影pre wedding既時候只有3日假,所以就沒響台灣點遊玩喇!!!
如果有時間既JM不妨plan下屬於你地二人既台灣之旅~~~

budget方面其實都幾好抓囉,只要你plan好想去既景點,按照上述Fion寫既去book酒店,當然,交通方面,可以詢問酒店既前臺服務人員,距地都會好樂意話你知乘車路線同埋幾多錢囉!!!
我既介紹暫時就係甘多,希望可以幫到各位將要到台灣影pre weddingJM喇!!!



Fion延伸推介文: 
親身感受不二之選の台灣婚紗公司masaLiLi / 姐妹店 旅人行館

没有评论:

发表评论