2011年12月15日星期四

台灣婚紗相景點 の 我的婚紗相攝影地點挑選之路

登登!
Fion終於要同大家分享我既婚紗相攝影之路o(v)o經過前兩篇文章中寫到既經驗,最後我同老公都係決定要到台灣masalili影婚紗相,嘻嘻.
因為深圳同台灣相比之下,台灣既景色多得來之餘又有好多好特別既婚紗攝影地點,咁婚紗相,當然係要揀婚紗攝影地點比較特別既喇!

因為masalili既婚紗攝影地點係宜家台灣目前最多既婚紗公司,所以係婚紗攝影地點選擇上絕對沒令我失望,到宜家為止,就有60幾個可以選擇了,反而係多又靚到我同老公都唔知點落手揀好喇,苦惱中~~o(>_<)o
下邊呢幾個就我同老公揀婚紗相攝影地點時,列入考慮名單既景點.

舞霏湖
純淨、廣闊既湖面,有種乾淨清新既感覺,齋睇相片就有種甜蜜既feel了,甘美好嘅回憶,點捨弃...




童話城堡
一座充滿幻想既城堡,兩人安靜咁享受著濃濃既甜蜜,邊個都打擾唔到,太sweet了喇!!!






彩縭花房
一大片花海,好似閉上眼睛深呼吸就可以聞到花香喇喇!!!攝影師既快門一按,一張張幸福既笑容定格,就成為咗永恆既記憶...




波瓦萊格莊園
神秘既莊園,園內獨特既白色城堡、紅色電話亭、粉紫色走廊、華麗椅子、仲有女仔都愛既人偶公仔…浪漫又充滿童真樂趣既一個地方~~~





沐愛心庭
踏著浪漫薰衣草紫既木質淺道,背後仲有白色證婚亭,浪漫甜蜜feel,一定唔可以錯過啊!!!




通宵海邊
海邊比我地既感覺一直都係安靜而浪漫,意想唔到既黃昏時刻,為婚紗相添加咗意想唔到既效果哇\(^o^)/~





水舞谷關
呢個係遠離鬧市既一個地方,係度可以安靜咁享受著影婚紗相既幸福;影完婚紗相之後仲可以直接享用房間既溫泉真係娛樂享受一起來wow!





瓦倫格芙花園
奇特既城堡加上咗五顏六色花草既點綴,就好似入咗一個屬於我地兩人既童話王國,超romantic喇!!!





伊亞小鎮
希臘風韻式既伊亞小鎮,係我同老公最嚮往既特色建築~~~白色鐘樓、愛之船、仲有藍天既襯托,嘖嘖嘖,我超愛喇!!!





masalili既婚紗相攝影地點真係唔話得,選擇多,相影得又好睇,唔止係我,我都經常會見到好多姐妹會陷入唔知應該揀邊個婚紗相攝影地點既迷思中.
後來,經過同老公商量,決定都係揀<伊亞小鎮>影我地最重要既婚紗相,事實都證明左,我同老公沒揀錯 o(v)o

\(^o^)/~ 雖然離揀婚紗攝影地點已經有一段時間了,婚紗相又影完了,但係寫呢篇文章既時候,心情依然緊張,睇masalili既照片真係好吸引,而且哩,等我影完婚紗相之後,masalili最近又推出咗好多新行程,搞到我心都痕埋~~有機會一定要翻masalili影週年照啊!


P.s:以上照片都係由masalili既facebook度截落來架,入邊仲有好多好靚既婚紗相,而且每個婚紗攝影地點都有添,距地仲會不定期更新顧客既照片,有興趣既姐妹可以到以下網址瞭解: https://www.facebook.com/media/albums/?id=123654047645083


Fion延伸推介文:
親身感受不二之選の台灣婚紗公司masaLiLi
                     
(FB有更多既超靚婚紗相參考!!!)
拍攝前準備功課   台灣婚紗景點大推薦!!!   婚紗相拍攝前「必看攻略」
婚紗道具大全
結婚籌備-  結婚通識集合 | 香港擺酒場地全覽 | 結婚流程&注意事項

2 条评论:

  1. 你影左0甘多靚相總共要幾錢? 我都要預返~
    [buying baby回覆03/26/2013 16:37:32]fion, 想問下你本身個package包幾多張相同幾$?
    NT44000一共有幾多張相呀?
    [版主回覆03/19/2012 10:24:18]因為我有多揀10張相,total用左NT44000左右~
    不過我影噶時揀既係舊package,宜家既package有新修改囉,更加優惠了我覺得
    我就影左《伊亞小鎮》,你可以參考下masa呢個行程既新package:http://www.masalili.com.tw/itinerary/marry%20event/orderStep2.php?event=51#view

    回复删除
  2. d相好靚呀~~!
    [版主回覆06/14/2012 16:00:58]sorry啊~~宜家先睇到你信息!!!!嘻嘻,多謝讚賞啵^^
    噢噢~~原來係甘,anyway,都希望你既pre wedding影得靚靚啦~~
    甘你宜家有相睇未啊?
    [Mui Mui回覆03/27/2012 20:32:44]我黎緊下個月先影, 因為我男友話唔想出去影, 所以我地會係香港影呀~
    我add左你啦~~ 遲d會 share ~~~
    [版主回覆03/27/2012 17:46:13]嘿嘿,多謝Mui Mui 既喜歡~~!!!
    你都準備結婚囉啵,恭喜你丫~你係邊度影婚紗相架?

    回复删除