2012年1月19日星期四

Happy台灣婚紗相行☆wedding photo in masalili☆

年底終於忙完啦,過完小年,Fion都放埋假,今年係Fion係娘家過既最後一個年喇,唔捨得丫!(誇張咗少少)
突然醒起,呢段時間,Fion都沒上來blog度更新過添,真係抵打,Fion唔係故意架囉!
soFion決定宜家要同大家分享下我既台灣婚紗相,嘻嘻.
各位姐妹都知道我既婚紗相係到台灣masalili影架喇,不過台灣婚紗相公司masalili我真係忍唔住要讚距哋,各方面都做得好好,令我同老公都好滿意,特別係照片,睇到我自己都"心花怒放"!

婚紗相係台灣婚紗相公司masalili著名景點<伊亞小鎮>度影既,希臘風韻式既伊亞小鎮,白色鐘樓、愛之船、仲有藍天既襯托,係我dream photo既地方!


△呢個係Fion頭像,我好中意呢d feel既婚紗相,sweet得來又自然...

△婚紗相中老公呢個post擺咗N耐先成功,大家留意下我身後,係伊亞小鎮既標誌來架!


JM們有無覺得周圍樹葉既顏色好特別呢,我睇到呢張婚紗相時都同老公講我一定要揀呢張,嘻嘻.



△係呢輯台灣婚紗相中,老公有好多好得意既動作,不過我最中意係呢套婚紗禮服著到我青春得來又大方
仲有白色證婚庭,睇我地兩個一臉憧憬既樣,就知道婚紗相影得幾滿意喇!!
(呢個婚紗相景點係masalili既獨家攝影景點沐愛心庭


甘靚既台灣婚紗相外景之後,又點可以少得了內景呢!!!


放張自己好中意既單人相先,我最中意masalili呢個攝影棚,因為有好多立體花,有無"人比花嬌"既感覺呢...

△老公話呢張婚紗相距超酷,勁靚仔!!!但我覺得自己影得高貴,搶曬距風頭囉,哇咔咔!!!

△係咪有種好高貴既feel哩!!!我同老公超愛呢種調調~~~
仲有件婚紗禮服,長裙襬仲有刺繡,後邊仲有個蝴蝶結添,設計又好巧妙咁將我d肥肉遮住咗,最緊要係著起來好舒服,係揀禮服時齋摸都覺得d布料好柔軟!!!
禮服係台灣出名既牌子<曉山青>設計既,真係無得頂!!!


△最後當然係要多謝台灣婚紗相公司masalili喇,影得咁好!!!
雖然影完婚紗相都有一段時間了,不過再睇翻自己既台灣婚紗相,影婚紗相噶日既情景又浮現係眼前喇!

仲有台灣婚紗相公司既貼心服務,一直都係我推薦距地既原因,無論係邊個F,我都咁推薦架,嘻嘻.
P.S.
我就分享咗一部份婚紗相,如果有興趣睇我既台灣婚紗相既JM,可以到我相簿度睇,我已經upgrade咗架喇!


Fion延伸推介文:
親身感受不二之選の台灣婚紗公司masaLiLi
                       
(FB有更多既超靚婚紗相參考!!!)
拍攝前準備功課   台灣婚紗景點大推薦!!!   婚紗相拍攝前「必看攻略」
婚紗道具大全
結婚籌備-  結婚通識集合 | 香港擺酒場地全覽 | 結婚流程&注意事項

4 条评论:

  1. 好靚呀~請問點樣join咧?
    [版主回覆03/19/2012 10:20:25]直接係網上join就OK架喇~
    你可以先到masalili官網:http://www.masalili.com.tw/,大致瞭解下,如果想睇行程既話可以到呢個網址:http://www.masalili.com.tw/new_ms_holidays_index.htm
    有咩問題問即時客服就OK啦,距地會好詳細既復翻你架~

    或者你睇完有咩問題都可以問翻我囉

    回复删除
  2. 你好~我想問下masalili店有保險箱嗎???因為我星期二(10月16日)就會去影~到時我的護照,手機和錢要跟身嗎?????我又怕會唔見啊......謝謝你~等待你的回覆~
    [版主回覆10/15/2012 12:02:24]hello yvonne~~
    masalili有保險柜比你保管架,係影相前一日溝通時就可以問客服架喇!!
    不過建議你貴重物品,隨身帶住會比較妥當囉,你可以帶翻個小包包將比較重要既野隨身帶住架!!
    嘻嘻,拍照順利啊,記得翻來要同我地分享啊!!

    回复删除
  3. 你好啊~我20日晚上回來了~~過程影得好開心呢~~
    [版主回覆10/26/2012 11:55:35]你book左邊個行程丫???
    記得要同我share下靚靚照片窩

    回复删除
  4. 正在播放美腿美女-亞洲最大成人色情網站
    美腿美女桌面壁紙大全-成人色系視頻-色系電影
    交友聊天網-美腿美女電腦桌面壁紙-韓國輕色系電影
    美國輕色系電影-成人玩具使用方法電影-美腿美女
    ut聊天室-美腿美女換衣服過程圖-亞洲成人之美圖電影
    大街上的美腿美女-成人玩具電影快播-免費視頻網站
    同志聊天室-美腿美女幹b-免費視頻網站有哪些
    視訊聊天交友-線上免費視頻網站-性感短裙美腿美女
    18日本性感美女美足c-城市獵緣交友網-星空女性健康頻道
    三寸金蓮美女美足圖片-動漫同人小說-派派小說論壇
    ut聊天-俄羅斯美女美足小說-諸神動漫論壇
    美女美足影視快播-SOSG動漫網-貓撲網-草裙社區主論壇小說
    日本美女美足-非凡小說論壇-漫客網-天使輕小說論壇
    美女美足責罰-漫漫看動漫論壇-日本情色小說漫畫
    成人聊天室-美女美足精美圖片-樓蘭小說論壇
    uthome視訊聊天-美女美足相冊-碧婷小說-星辰漫畫網
    視訊聊天室-網易美女美足相冊-星辰漫畫網
    聊天網-美女美足涼高視頻-第一動漫網-魔爪社區
    超短裙美女鬼步舞-貓撲兩性健康網-穿職業裝的白領美女
    超短裙美女電腦壁紙-職業裝美女白領-色酷情色
    齊b超短裙美女圖-熟女人妻網-寂寞白領交友網
    超短裙美女跳街舞-無錫富婆網找情人-上海春麗富婆網
    超短裙美女快播-白領美女-女白領性愛故事
    穿齊b超短裙美女圖片-白領美女的婚外情-男人天堂
    ut聊天-公交車頂超短裙美女-新疆夫妻俱樂部
    第一女人網-幼香幼色女孩-你色嗎成人網-短裙美女
    超短裙美女網盤-美女淫圖網-成都白領人妻
    超短裙美女熱舞慢搖-499影視-淫民網-美少婦電影網
    性感長腿-2014成人電影-人妻亂倫小說-色人間-額去擼
    性感長腿美女電腦桌面-好擼網-抱抱美女網-擼擼看影院

    回复删除